تردید زلنسکی درباره پایان درگیری با روسیه 

رئیس‌جمهور اوکراین در دیدار با خبرنگاران نسبت به نزدیک بودن پایان درگیری با روسیه ابراز تردید کرد.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین گفت: «همه چیز به همان سرعتی که ما می‌خواهیم تمام نمی‌شود».

به گفته رئیس‌جمهور اوکراین، بسیاری به درگیری با روسیه به عنوان یک فیلم نگاه می‌کنند و انتظار دارند که هیچ توقفی نداشته باشد، بلکه فقط «غافلگیری روزانه» وجود داشته باشد.

به گزارش فاکس نیوز، زلنسکی پیش از این گفته بود که اگر غرب حمایت از این کشور را متوقف کند، نیرو‌های اوکراینی مجبور به عقب نشینی خواهند شد.

اخیرا رسانه‌های غربی به طور فزاینده‌ای می‌نویسند که آمریکا و اتحادیه اروپا از درگیری اوکراین خسته شده اند و با تشدید درگیری‌ها در غزه، حمایت از رژیم زلنسکی در حال ضعیف شدن است.

به گزارش NBC، مقامات آمریکایی و اروپایی در حال حاضر با کی‌یف درباره پیامد‌های بالقوه مذاکرات صلح با روسیه، از جمله طرح‌هایی که اوکراین برای دستیابی به توافق باید از آن دست بکشد، بحث می‌کنند.

زلنسکی اخیرا در مصاحبه با ان‌بی‌سی نیوز با اشاره به ادعا‌های ترامپ برای برقراری صلح در ۲۴ ساعت گفت: «بایدن اینجا بود و از جزئیاتی مطلع شد که شما فقط از نزدیک می‌توانید آن‌ها را درک کنید، پس من از ترامپ دعوت می‌کنم به اوکراین بیاید. اگر او به اینجا بیاید من فقط ۲۴ دقیقه وقت لازم دارم تا به او ثابت کنم طرح صلح ۲۴ ساعته امکان‌پذیر نیست و او نمی‌تواند جنگ را مدیریت کند. او به دلیل وجود پوتین نمی‌تواند صلحی را به اوکراین بیاورد.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار